Lavina Mall: нові рекорди і нові плани

Admin
2019-02-22 13:41:12

У 2018 році Lavina Mall підтвердив свою лідерську позицію серед торгово-розважальних центрів України. У листопаді показник відвідуваності перейшов позначку 1,5 мільйона осіб. А відвідуваність розважального парку «Galaxy» досягла позначки 200 тисяч відвідувачів на місяць. Відвідувачів з усієї України та навіть з сусідніх країн (зростає популярність шопінг-турів з Молдови та Білорусі) приваблює унікальний пул брендів і багато розваг.

Найбільш знаковим відкриттям року став запуск першого в Україні магазину шведського рітейлера H&M. Ця подія привернула увагу експертів ринку, а також сотень тисяч покупців. Крім того, в 2018-му в Lavina Mall відкрилися магазини Digel Benvenuto, Frank Walder, Koton, Reima, Miniso, Berghoff, Andre Tan, My Space, Blauri, Napapijri, Women Secret, Bugatti, Must Have, Versace 1969 Guess, L'occitane, Siemens Bosh і інших брендів.

Івент-місію ТРЦ виконують не тільки найбільший критий розважальний парк Європи Galaxy (24 000 м ²) і найбільший в Україні кінотеатр Multiplex (13 залів). В 2018-му тут пройшли десятки заходів: концерти, спортивні змагання, автограф-сесії та фестивалі за участю популярних зірок і ведучих. Як результат - перемога Lavina Mall в номінації «Кращий Event Mall України» за версією Best Retail Project.

В кінці 2018-го ТРЦ Lavina Mall відразу в двох категоріях номінований на премію CEE Retail Real Estate Awards. Це головна галузева нагорода в Центральній і Східній Європі. Мега-молл потрапив до трійки кращих великих ТРЦ, що підтвердила номінація Retail Project-large (кращий великий ритейл-проект серед торгово-розважальних центрів). Також Lavina Mall отримала номінацію «Best F + B Concept» (food&beverage), яка відзначає успішність роботи ресторанної пропозиції в ТРЦ. Але Lavina Mall не зупиняється на досягнутому. У планах на 2019 й - відкриття фуд-холу, на якому розмістяться відомі ресторани і грандіозна сцена.

Попереду – нові перемоги, покликані вивести український ринок рітейлу на максимально високий рівень. А значить, забезпечити комфортні умови для розвитку бізнесу, представленого на території ТРЦ, і розважання відвідувачів.