Інтерв'ю з генеральним директором LACOSTE в Україні про відкриття магазину у ТРЦ “Lavina”

Admin
2017-07-14 15:35:15

Генеральний директор LACOSTE в Україні Джан Угурлуджан (Can Ugurlucan) дав ексклюзивне інтерв’ю PR департаменту NAI Ukraine про відкриття унікального магазину у найбільшому в Україні ТРЦ “Lavina”, стилістику бренда та плани розвитку на українському ринку.

Як пройшло відкриття магазину LACOSTE у Lavina Mall?

Відкриття кожного нового магазину – надзвичайно важлива подія для усієї команди LACOSTE. Ми завжди ретельно готуємося до запуску нової локації – і це передбачає не лише технічний аспект, досконалий дизайн, ретельно вивірений мерчандайзинг, але й підбір професійної команди. Все це ми зробили і для Lavina Mall, тому наш шостий магазин у Києві відкрився вчасно і у відповідності до високих стандартів бренду. Ми дуже задоволені.

Які враження від перших тижнів роботи магазину в Lavina Mall? 

Українці люблять LACOSTE вже багато років, тому лояльність до бренду в нас стабільно висока. З об’єктивних причин потік клієнтів у Lavina Mall ще нестабільний – торгівельний центр все ще продовжує наповнюватися орендаторами, а кияни формують  у себе звичку проводити час та робити покупки у цьому ТРЦ. Ми розуміємо це. Але нашу компанію завжди відрізняв стратегічний підхід та перспективне планування. Потенціал Lavina Mall величезний – саме тому ми тут. Але вже зараз потік клієнтів у магазині високий, і  це навіть перевищує наші очікування на даному етапі. До того ж, стрімко зростає кількість бажаючих працювати у LACOSTE саме у цьому  торговому центрі – і це також нас радує.

Чим відрізняється магазин LACOSTE у Lavina Mall від інших локацій? 

Площа нового LACOSTE в Lavina Mall досить велика – це один з найбільших магазинів бренду в Україні. У нас вкрай високі стандарти архітектури, дизайну, якості матеріалів – і новий магазин в Lavina повністю відповідає цим стандартам.

Відмінною рисою саме цього магазину є збільшена вхідна зона – це частина нашої нової концепції дизайну.

Особливості дизайну інтер’єру LACOSTE (концепт локації)? 

Дизайн інтер’єру LACOSTE в Lavina Mall виконано у пізнаваній стилістиці бренду – це холодна графітова палітра кольорів, лаконічність, мінімалізм, чисті лінії, легкість та простір, багато світла та спортивні елементи декору – тенісні м’ячі та ракетки, ключки та м’ячі для гольфа. Цей фірмовий стиль вирізняє магазини LACOSTE по всьому світу – його безпомилково впізнають прихильники бренду. Саме такий і новий магазин LACOSTE у Lavina Mall.

Наскільки, на Вашу думку, вдала концепція шоппінгтейменту, тобто поєднання розваг із шоппінгом у Lavina Mall?

Задля того, щоб успішно продавати, бути просто торговим центром вже недостатньо. Споживачі стають все більш вимогливими до свого дозвілля, а шоппінг сьогодні – це саме дозвілля. Тож і підхід до нього має бути відповідним. У цьому сенсі Lavina Mall – дуже правильне місце, оскільки це саме торгово-розважальний комплекс, з дуже сильною розважальною складовою. Приходячи сюди, відвідувачі можуть задовольнити усі свої потреби – і придбати нові стильні речі (наприклад у нас в LACOSTE), і розважитися, і зайняти малечу, і поїсти, і купити продукти у величезному супермаркеті. Тож майбутнє торгівлі безумовно за шоппінгтейментом.

Читайте більше на сайті NAI Ukraine: http://naiukraine.com/frantsuzka-elegantnist-ta-povsyakdennyj-shyk-lacoste-vidteper-u-lavina-mall/