Чому Lavina Mall — найкращий торгово-розважальний центр для модниць?

Admin
2017-05-19 10:45:28

 

Слово "шопінг" в українського покупця асоціюється із чимось дуже виснажливим або й зовсім чужорідним. Здається, що купляти одяг більш доцільно закордоном, а якщо робити це у Києві, то доведеться об'їхати безліч місць і витрати занадто багато часу, аби зібрати базовий сезонний гардероб.

 

Київ стає своєрідним "лакмусовим папірцем" для ринку торгової нерухомості України. Тут з'являються зовсім нові для нашого споживача формати. Універмаги-галереї і величезні моли суттєво вплинули на споживчі звички українців у минулому році. Бренди люксового сегмента виходять на український ринок за допомогою невеликих корнерів в універмагах, аби “розвідати грунт", зрозуміти українського клієнта. Мас-маркет бренди, до яких уже звикли українці, переважно відкриваються у більшому форматі. Торгово-розважальний центр Lavina Mall уже зібрав під одним дахом понад 100 брендів, хоча відкрився лише півроку тому. Тут уже представлені провідні марки одягу: Eterna, Blessed, Luca Borrelli, Black Angel, Arber, Oodji, NAF NAF, Pierre Cardin, Betty Barclay, Calvin Klein Jeans та інші. Широкий вибір брендів взуття: Sharman, Fellini, Loriblu, Art City, Estro, Vitto Rossi, Giardini, Walker, Ecco, Intertop, Tuto Vzuto.

 

 

Останнім часом змінився споживчий настрій українців. Якщо раніше вони робили імпульсивні покупки, не надто зналися на торгових марках, обирали дорогі, але відомі бренди, то тепер споживач добре знає, чого він хоче. І він точно хоче отримати це в одному місці, без зайвих зусиль. У цьому ж місці він бажає відпочити з дітьми, пообідати чи повечеряти, подивитися кіно та придбати продукти додому. Lavina Mall пропонує таку можливість, успішно поєднуючи у собі величезні торгові і розважальні площі.